Moravská vodárenská, a.s. Pražské vodovody a kanalizace, a.s. Královéhradecká provozní, a.s. Středočeské vodárny, a.s. 1.SčV, a.s.

Závazky zákaznických služeb

www.voss.czZákazníciZávazky zákaznických služeb
SMS info
Rezervační systém
Mapa výluk a havárií

aktuální informace a haváriích a výlukách na mapách

Mapa havárií

Kvalita pitné vody

Kvalita vody

informace a přehled o kvalitě dodávané vody

 

Platba na terminálech SAZKY
Platba na terminálech SAZKY

 

Vodohospodářská společnost Sokolov, s.r.o. se v rámci skupiny Veolia zapojila do projektu  s názvem "Závazky zákaznických služeb". Společnost garantuje zákazníkům vysokou kvalitu poskytovaných služeb.

 

Zavazky_brozura_internet.pdf (dokument Adobe PDF)Zavazky_brozura_internet.pdf

 

 

 

Závazky vůči spotřebitelům

Společnosti skupiny Veolia Voda se snaží reagovat na stále rostoucí požadavky zákazníků i spotřebitelů a spustila v České republice ojedinělý projekt s názvem Závazky zákaznických služeb.

V rámci tohoto projektu se zavazují GARANTOVAT zákazníkům kvalitu poskytovaných služeb. Chtějí být svým zákazníkům neustále k dispozici, co nejlépe je informovat a projevit jim svou solidaritu.

Pevně věříme, že naše závazky se stanou další etapou v posílení důvěry, která tvoří základ vztahů mezi společností a zákazníky.

Společnosti skupiny Veolia Voda se zavazují:

Našim zákazníkům chceme zabezpečit DOSTUPNOST všech poskytovaných služeb souvisejících s dodávkami vody a odkanalizováním.

  • Zajistíme Vám co nejsnazší a nejrychlejší přístup k vodě

Při budování nové vodovodní a kanalizační přípojky Vám předložíme cenovou nabídku prací do 5 pracovních dnů od přijetí veškeré projektové dokumentace. Realizace prací při budování nové vodovodní a kanalizační přípojky bude provedena dle dohody s Vámi nebo do 15 pracovních dnů od získání všech potřebných povolení a předání staveniště.

 

  • Nabídneme Vám termíny schůzek v přesně určeném časovém rozmezí a tyto termíny dodržíme.

V případě individuálně sjednávané schůzky Vám nabídneme časové rozmezí maximálně 2 hodiny a tento čas přesně dodržíme.

 

  • Přizpůsobíme naši otevírací dobu Vašim potřebám.

Zákaznická centra jsou otevřena od pondělí do pátku. V případě, že je vaše zákaznické centrum některý všední den uzavřeno, můžete si domluvit schůzku přímo na konkrétní hodinu.

·         Technické havarijní situace řešíme 24 hodin denně 7 dní v týdnu.

První reakce (diagnostika situace na dálku) zaměstnanců na hlášení o havárii následuje nejpozději do 2 hodin.

 

Naše zákazníky a spotřebitele chceme INFORMOVAT co nejlépe a naší prioritou je, aby poskytované informace byly užitečné a srozumitelné. Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a proto nasloucháme Vašim názorům.

  • Informujeme Vás v případě přerušení dodávky nebo odkanalizování.

V případě plánovaného přerušení dodávek vody Vás informujeme alespoň 15 dní předem.

Dojde-li k náhlé technické havárii, zašleme Vám informaci formou SMS .**

** Informace o havárii jsou zasílány SMS zprávou všem registrovaným zákazníkům z dotčených oblastí. Služba je nabízena zdarma na http://www.voda-info.cz.

  • Zodpovíme všechny dotazy týkající se kvality vody, odkanalizování a fakturace.

Telefonicky odpovídáme okamžitě.

Emailem odpovídáme do konce následujícího pracovního dne.

Poštou odpovídáme do 8 pracovních dní.

  • Sledujeme Vaši spokojenost a zveřejňujeme výsledky průzkumu.

Každý rok provádíme průzkum spokojenosti našich zákazníků a jeho výsledky zveřejňujeme v médiích, na internetu.

Zavazujeme se stát při Vás za všech okolností a projevit naši SOLIDARITU, nabídnout pomoc v případě finanční nouze nebo Vás upozornit na neobvyklou spotřebu.

  • Pomáháme Vám v tíživé finanční situaci s cílem předejít přerušení dodávky vody.

Zákazníkům v tíživé finanční situaci (a platební morálkou v souladu se smluvními podmínkami) navrhneme individuální řešení.

  • Informujeme Vás v případě zjištění neobvykle zvýšené spotřeby vody.

Při vystavování faktur sledujeme Vaši spotřebu vody a informujeme Vás o nezvyklých výkyvech.

  • Podporujeme vnímavost a odpovědnost našich zákazníků vůči životnímu prostředí.

Pořádáme vzdělávací a informační akce pro školy a širokou veřejnost, kde radíme a vysvětlujeme, jak se správně chovat k životnímu prostředí a jak správně využívat vodní zdroje.

Důležité kontakty
Zákaznický mobil:

601 279 279

Kontaktní e-mail:

 info@voss.cz 

Pozor!

Neslouží k ohlašování poruch a havárií, je pouze kontaktní

datová schránka:

iwfuegx

Anketa

Uvítali byste v restauracích karafu obsahující pitnou vodu z kohoutku?

Ano, měl by to být standard 88% (60)
Ano, alespoň na požádání 4% (3)
Nepotřebuji tuto službu 0% (0)
Nepiju vodu z kohoutku 7% (5)
Kalkulačka spotřeby vody

estimez-conso-3.swf

Aktuálně

Akce Kohoutková

Chcete mít možnost požádat o pitnou vodu z kohoutku ve své restauraci? Informujte majitele o akci Kohoutková.

Více informací na www.kohoutkova.cz

Vodohospodářská společnost Sokolov, s.r.o.

Infolinka: 601 279 279

Jiřího Dimitrova 1619, 356 01  Sokolov
napište nám | www.voss.cz

YTB